måndag 4 juli 2011

Gammalt blir till ngt nytt... och (ev.) ngt bättre.

Som ni kanske har sett så har jag haft krångel med designen på bloggen. Jag känner även att detta inte är en så särskilt seriös blogg (visst jag vet att det inte behöver vara det, men ändå...), tex. att jag nästintill aldrig uppdaterar den, vilket jag "antar" att man nu skall göra då man nu har en blogg som denna.
Så därför frågar jag nu er, mina (ev.) läsare:
Ska jag lägga ner www.keikunpictures.blogspot.com och skapa en ny blogg där jag skriver mer om vardagen, eller ska jag fortsätta med denna bloggen??
Antingen kan ni skriva en komentar i komentars... (grejen...') (?), elr så kan ni som nu har mig som facebook vän skriva på min fb profil.

Känner själv att jag har tappat sugen på att blogga, dock kanske jag får den tillbaka om jag skriver om annat än bara mina foton/teckningar?

Eh... Ja... ^__^'


// Kei-kun ^L^

© Copyright //Kei-kun

2 kommentarer:

  1. Gud vilken gullig bild!
    Så himla söt!

    SvaraRadera
  2. OMG! NO!
    Du får inte sluta, absolut inte.
    Om du gör det...då händer något farligt.

    SvaraRadera