fredag 27 maj 2011

Finner ni något intresse?

Dessa är de tre första sidorna ur min (och ACL-kuns) manga Aighteen Holmes. Jag skulle vara tacksam om ni skrev en kommentar ifall ni finner något intressen, alltså skulle vilja läsa mer av den? :)                  

I en japansk manga läser man från höger till vänster. <---
Sida 1.


Sida 2.

Sida 3.

Anledningen till att jag frågar är för att det kan vara användbart för framtida mangaka planer~ :)

Magkaka= mangatecknare på japanska.


Och glöm inte å kommentera!! >w<d


© Copyright //Kei-kun

3 kommentarer:

  1. Grym! Mycket detaljer. Det gillar jag :D Om du vill kan du prova använda snea vinklar på serierutorna ala japansk manga. Kan bli coolt och ge lite mer dynamik i den. Keep up the good work :D //Tony

    SvaraRadera
  2. Haha tack! :D Har testat det förut i andra serier, dock vill jag göra denna lite som i "Emma", mest för att få in en lite lugnare, mysig viktoriansk känsla C: Fast är rätt säker på att det ändå kmr bli en hel del sneda rutor i vissa scener sen Cx
    Men tack! :D I will ^^

    SvaraRadera
  3. Mer!
    Vill höra mer,grymt och awsome tecknat alltså!

    SvaraRadera